+370 445 78 984
J. K. Chodkevičiaus g. 1B, LT–97130 Kretinga
I–V 9.00–18.00, VI 10.00–15.00 VII Nedirba
Paskutinė mėnesio darbo diena – švaros diena (skaitytojai neaptarnaujami). Prieššventinę dieną dirba 1 val. trumpiau
EN
Renginių kalendorius gruodžio 2024
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
01
020304050607
08
091011121314
15
1617181920
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Visi renginiai

Projektas versliems kretingiškiams

Sukurta 2019-12-02

Atnaujinta 2019-12-02

Vieta Kretingos rajono savivaldybės M. Valančiaus viešoji biblioteka

Autorius INGA TIREVIČIUTĖ

Apie projektą  „Versli Kretinga“

Spalio pabaigoje Kretingos rajono savivaldybės M. Valančiaus viešojoje bibliotekoje startavo projektas „Versli Kretinga“. Projekto tikslas – skatinti kretingiškių verslumo gebėjimus ir įgūdžius, savarankišką užimtumą, naujų darbo vietų kūrimą pasitelkiant verslo ir akademinės bendruomenės patirtį.

Projekto veiklose dalyvavę interesantai galėjo išgirsti atsakymus į klausimus: Kuri įmonė geriausiai padės pasiekti užsibrėžtų tikslų? Kaip pasirinkti tinkamą verslo formą kuriant mažą ar vidutinę verslo įmonę? Kaip paskleisti žinią apie savo verslą?

Projektas buvo skirtas suaugusiesiems, kurie domisi verslumu, turi nuosavą verslą arba planuoja jį pradėti bei siekia žinių sėkmingai verslo plėtrai. Daugumai dalyvių projekto veiklos padėjo suprasti, kaip svajonę įkurti savo verslą paversti realybe.

Verslumui – nemokami profesionalų seminarai

Mokytis iš įvairių sričių verslininkų, savo srities specialistų, sutikusių dalyvauti projekte, registravosi per 200 dalyvių. Projektas prasidėjo seminaru apie finansus. Finansų specialistė Rūta Ūsaitė-Duonielienė vedė konsultacinį seminarą tema „Pradedu savo verslą. Kurią verslo formą pasirinkti?“.

Apie tai, kodėl darbų planavimas toks sunkus ir kaip pasiekti, kad jis taptų įpročiu, kuris padėtų jaustis labiau atsipalaidavusiems, pasakojo lektorė Aida Breivienė. Dalyviai atliko įvairias praktines užduotis.

Rinkodaros specialistas Dainius Kundrotas supažindino su pagrindiniais kartų skirtumais ir patarė, kokius komunikacijos kanalus parinkti, norint pasiekti skirtingų kartų tikslinius vartotojus. Pristatė pristatė inovatyvią ateities rinkodarą (SIRI, CORTANA, Google Assistant, SEO ir socialiniai tinklai).

Kodėl daugelis startuolių stringa pardavimuose, o sukūrus, regis, fantastiškai gerą produktą, jį nepaprastai sunku parduoti, kalbėjo lektorius Donatas Jonikas. Seminaro metu buvo atskleisti 4 pagrindiniai startuolių rinkodaros principai, kurių laikantis visa stoja į savo vietas. Dalyviai susipažino su sėkmingų startuolių naudojama metodika, – kaip su minimaliu biudžetu žingsnis po žingsnio pasitikrinti savo inovatyvios verslo idėjos potencialą rinkoje ir pritraukti pirmuosius klientus.

Lektorė Laura Sėlenienė  paskaitoje „Verslininkui žinoti būtina: kaip paskleisti žinią apie savo verslą“ pasakojo, kaip informaciją rasti, sukurti, paskleisti, kad visuomenė, žiniasklaida ar potencialūs klientai atkreiptų dėmesį į verslą, jo idėją ar net patį verslininką.

Per tris mokymų valandas lektorė Milda Paklonskaitė-Staugaitienė supažindino su pačia „Instagram“ platforma ir pagrindinėmis taisyklėmis, kaip efektyviai ją išnaudoti siekiant geriausių rezultatų. Projekto dalyviai išgirdo pačius efektyviausius patarimus ir pamatė konkrečius sėkmingiausius socialinio tinklo „Instagram“ komunikacijos pavyzdžius.

Patyriminiais mokymais apie lyderystę ir bendradarbiavimą projekto „Versli Kretinga“ veiklas užbaigė lektorius Aurimas Razanauskas, kuris šiuo metu aktyviai gilinasi į dizaininio mąstymo, mokymosi patirčių dizaino ir besimokančių organizacijų kūrimo sritis. Projekto dalyviams atskleidė, kokios lyderystės reikia, kas padeda ir trukdo bendradarbiavimui, ko reikia, kad komanda susidirbtų ir kt. Visa tai dalyviai išbandė praktinių užduočių metu, kad galėtų patys pajausti, kaip vertėtų elgtis vienoje ar kitoje situacijoje.

Investicinė grąža – investavimas į verslumo ugdymą

Remiantis statistiniais duomenimis, būtent smulkieji verslai sukuria miesto ekonomiką. Todėl reikia skatinti tiek jaunų, tiek vyresnio amžiaus žmonių verslumą. Investavimas į verslumo ugdymą yra viena iš didžiausių investicinių grąžų. Asmenys, dalyvaujantys verslumo ugdymo programose, gauna verslo žinių ir įgyja pagrindinių įgūdžių, tampa kūrybingesni, iniciatyvesni, išmoksta dirbti komandoje, suprasti galimą riziką.

Projektą iš neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos finansavo Kretingos rajono savivaldybė.

Projekto „Versli Kretinga“ veiklų akimirkos

  • Savivaldybės biudžetinė įstaiga
  • Kodas 190287259
  • Duomenys kaupiami ir saugomi
  • Juridinių asmenų registre
Dažniausiai užduodami klausimai